onsdag 17 december 2008

Panik imorse!!

Morgonen som börjat så jättebra slutade i KAOS!!! Vi åt frukost med tända ljus i lugn och ro. Vi var i tid på väg till dagmamman. Rasmus gick först ut och sen skulle Pontus gå efter då han snavar och faller mot dörrkarmen. Och det small så hårt och mitt hjärta kom upp i halsen. Tog bort mössan och blodet sprutar...börjar må dåligt nu igen då jag skriver detta. Pust! Fick snabbt som sjutton plåster på och vet att det går att komma till malmen på mindre än 8min...Väl inne hos doktorn så börja jag gråta. Att det nu ska vara svårt men var nog i chock. Sjukskötarna var jätte lugna och likaså läkaren som säkert var tio år yngre än jag, men han var duktig och nu har Pontus tre stygn i pannan. Och jag är helt slut. Det tar så på krafterna sånt här. Sköterskan sa: Anna det här är bara början...

1 kommentar:

Maria sa...

Ja det var en klok sköterska och du kommer nog att vänja dig!