torsdag 4 februari 2010

En dag med min femåring

Blir det imorgon. Tycker att det är viktigt att man har lite tid på tumis ibland med sina barn och int alltid hela kasan tisammans. Så imorgon far jag och femåringen och simma. Då vi hade bestämt oss för att göra det så sa jag att då måst jag gå och raka mina ben. Då säger R : Ja mamma det måste du ju, annars kan nån i simmhallen stöta sej!!! Så nu vet ni hur håriga ben jag har då nån kan bli skadad ifall dom kommer för nära. Antar att det är därför som min man har flyttat ut från vårt sovrum...O jag som trodde det var barnen som störde men det var alltså mina ben!! Haha men var får dom små sina funderingar ifrån? Sanningen kommer från barn o onyktra heter det ju, ska vaxa lite oftare.

3 kommentarer:

sonja sa...

hahahahahahahahahaha!!!!
skrattar så tårarna rinner

Maria sa...

Tur att du varit klädd i långbyor när vi träffats, annars vet man ju aldrig vilka skador man kunde ha fått!

Anna sa...

Ingen blev skadad idag för jag hann ju raka bena. Skönt var det, vi satt länge i bastun och simma rätt så mycket oxå. En skojig dag!!