tisdag 27 april 2010

Jag har vunnit!!!


Fick på posten ett mystiskt paket. Vi sökte paketet och visste inte vad det kunde vara. En vinst stod det på paketet. UUUU så spännande. Men ha jag deltagit i nån tävling? Vi öppna paketet och så hitta vi massor av KATTMAT och LEKSAKER Yeee. Tänk sen när jag vinner så då blir det kattmat!! Nu minns jag att jag köpte kattmat i citymarket o deltog i en tävling som man nu gör om man ork fylla i blanketten. Och nu så har jag vunnit. Jo det var ju skoj o ännu bättre sku det vara om man hade kattona hemma. Ser dom hoppa på åkern med möss i munnen ibland men int kommer dom hem förrän i höst. Int ens o äta.

6 kommentarer:

sonja sa...

Men grattis i allafall ! !

sonja sa...

Men grattis i allafall ! !

sonja sa...

Oj två gånger !

Anonym sa...

De är ju roligt att höra att nån vinner på alla dessa lappar som finns att fylla i:) /Marica

Maria sa...

Grattis! Även om det om man fick välja skulle vara roligare att vinna nåt annat än kattsaker!

Cia sa...

Grattis..:)...Alltid skoj då man vinner...