söndag 1 februari 2009

Rasmus funderingar

Igår när vi kom hem så fråga jag Rasmus om kalaset var bra. Jo, jo jo svara han. Så sa jag att imorgon blir det kanske lite roligare då det är barnkalas som vi ska på så för honom alltså. Nå jo sa han, att han tycker int riktigt om gammla människors kalas! Där är det så mycket gammla människor som han inte känner och så sa han. Så nu borda vi umgås mer med släkten så att han tycker att han känner dom bättre. Men kakan var jätte god sa han. Jag tror att han åt fem små portioner kaka!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad glad jag som "kaklagare" blir,tack Rasmus..:-)Sen att vi borde umgås mera det är ju bara positivt...så att han lär känna alla bättre,det e bara att oftare ställa till kalas el dylikt...hihi,(fastän jag inte direkt ingår i släkten vill jag att Rasmus ska känna mej..:-) )

Anna sa...

Han känner ju nog dom flesta men då han blir så blyg sen.Men sån har ju jag oxå varit.