tisdag 25 augusti 2009

Veterinär besöket

Igår var vi med Senna lilla till veterinären. Hela dagen sprang jag med skopan efter henne för vi sku ha urinprov med. Hon tänkte: Jag tänker inte kissa medan matte springer efter mej med en skopa. Så vi åkte iväg tidigt så att jag sku hinna gå med henne utanför innan vi sku in. Vi var i god tid en halv timma före. Babyn börja skrika så jag måsta ge mat på parkeringsplatsen. Då ser vi att vart har kliniken tagit vägen?? Shit, det börjar bli brått, amma amma amma. Snabbt ut med Senna men nej hon ska inte kissa!! In i bilen igen alla. Tur att M var med annars hade jag fått fnatt, helt klart. Vi hade 15min tid att hitta nya stället. Kom fram, ut med Senna och nu sa jag att nu KISSAR du och så satt hon sej ner o gjorde det. Tack o lov. In med tanten precis halv fem. Allt var bra men hon vill ta lite blodprov ännu och ultra av urinblåsan så vi ska dit igen nästa vecka. Hoppas allt e ok.