lördag 21 november 2009

Full fart

Nu har jag gett flunssan en vecka på sej att komma till mej. Har tagit det lugnt, stor handlat, städat och sen bara väntat på soffan att den ska komma. Har ätit lite burana i förebyggande syfte att int "den" ska slå så hårt sen då den kommer. ( ifall det inte var den ja hade för 15år sen) men idag sa ja nu räcker det. Ha den inte kommit på hela veckan så får den inte komma mer så jag for tidigt imorse på länk. Och det känns super bra efteråt. Så nu är det bara full fart mot julen.

2 kommentarer:

Unknown sa...

De låter som en bra ide! Till och med jag våga ut till butikerna idag! Har du ren vari och sett revyn eller är ni inte på väg heller? jag fundera att kanske jag/vi sku fara på onsdag.

sonja sa...

Hoppas hälsan håller i sej!
Men alla ska väl ändå inte bli sjuka.