lördag 14 november 2009

Ojojoj

Vad tiden går fort. Nu har det hänt så mycket på de tre sista veckorna att jag inte hunnit öppna datorn heller. Här i korthet vad som hänt:

- Köpt ny (gammal) bil, en vi ryms alla i + några till= en gammal buss, haha (nästan)
- Reste över till Sverige, god mat och trevligt sällskap. Lugn och ro, det var skönt!!
- Köpte ett gammalt akvarium (då man inte har tiräckligt att göra) men pojkarna tycker om det!
- Lilla T fick sin första öroninflammation efter Sverige resan, några nätters oroligt sovande.
- Till sist svininfluenssan!!!!!!

Där var allt, men nu behöver vi inte vaccinera oss iallafall!!!! Någo bra med det oxå.

4 kommentarer:

Maria sa...

Oj har ni varit sjuka allihopa?

Anna sa...

Nej bara barnen än så länge. Jag tror jag hade svininfluensan för ca 15år sen. Då var jag ju in på sjukhus några dagar för hemsk flunssa och ingen visste vad det var men det var säkert svininfluenssan. Nette minns väl, hon var den ända som kom o hälsa på förutom mamma. Hon hade kasetter med musik med...kommer jag ihåg.Så jag har haft mitt jag...

Unknown sa...

Här får man ju dåligt samvete efter 15år, varför var inte jag och hälsa på dig..... Nog kommer jag ihåg att du var mycket sjuk då vi gick i yrkis. Men varför som inte jag var o hälsa på dig, de kommer jag inte ihåg!
Hoppas att ni börjar ha de värsta bakom er. Krya på er=)

Anna sa...

ja där låg man ensam och sjuk och som du ser så har man riktigt fått trauma av det att så få kom o hälsa på....då man minns det så bra!