lördag 21 mars 2009

Dagen efter

Ja det känns att man har arbetat igår. Helt "dovin" i huvudet idag och benen värker. Har fått åderbråck på mina ben, inte pga av min ålder för jag är ju inte så gammal men det är ju mitt jobb och graviditeten som orsakat dom!!! M skrattar och påstår att jag börjar bli gammal. Ja tänk att jag var bara 15år då vi träffades första gången och då tänkte han säkert inte att om 19år så är han gift med mej, har två + ett barn imagen och att jag har åderbråck på benen!!! Ja för 19år sen man var 15...kansken man börjar bli gammal. När man skriver ner siffrorna så blir man lite till sej faktiskt. Men som tur är så är man ju inte ensam, alla åldras vi ju sakta men säkert. Nu måste jag gå och vila medan P sover.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ålderstillägg!

Unknown sa...

Om åldern räknas med de,så då har jag varit länge gammal.... ca 14 år!!!