tisdag 31 mars 2009

Korvgrillning

Idag har vi grillat vårens först grillkorv på grillen på terassen, så nu är det vår i tervsund. Klockan är ändrad så det är ju ljust och fint ute fast klockan är snart halv 8 på kvällen. Imorgon far vi iväg till Caribia och simma hela familjen, vi har ju semester hela veckan. Mitt HB är tydligen inte det bästa för känner mej så trött. Bara 10veckor sku gå nu med lite bättre HB så är det över sen. Tänk bara 10veckor sen är det slut skrivet på bloggen....haha. Nu skrattar jag men men. Nå nu har ju andra oxå 3 barn så nog ska det väl gå bra.

2 kommentarer:

Sonja sa...

Det kommer att gå på rutin sen när trean kommer, du har ju fått öva,

Hade en bekant som hade tre barn, hon sa:
Det första barnets kläder strök jag det andra barnets kläder mangla jag men det tredje barnets kläder drog jag över stolskarmen !!!

Man får prioritera !

Minna sa...

Mmm, det låter gått med grillkorv. Jag lär nog få vänta till påsken när vi far till stugan. Hoppas ni har det skönt i Caribia!