måndag 2 mars 2009

Senna Senna

Ja på min blogg blir det inte mer än magsjuka som jag skriver om men nu var det Sennas tur. Men det är väl jag som orsakat hennes ripuli. Så man torkar snällt och biter ihop. Då jag frostade av frysen så hittade jag kött som jag inte visste riktigt hur gammalt det var men tänkte att Senna kan nog äta det, så gammalt är det inte. Har hört att det ska va bra med rått kött så jag gav lite på lö o resten på söndag....Som tur så sov hon i hjälpköket inatt. Så det var bara det och våran wc som jag har skurat idag för hennes mage tålde inte rått kött så hon har haft ripuli nu sen då inatt.På onsdag ska jag på kurs och då får vi se hur vårens hårmode ska vara så då får jag något annat att skriva om. Hej ti dess!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nå nu har alla haft det så nu kan det bara bli bättre :)