lördag 6 juni 2009

En kall dag i juni

Idag är M o R på traktor pulling!! Vet ni vad det är?? Jag har lärt mej veta såna ord sen jag fick min första son. Före det visste jag inte vad det betydde... Alltså man sitter och ser på vilken traktor som är starkast att dra. Så nu har dom snart varit där i 3h! Lillebror fick inte fara med och det kan jag förstå. Han sku väl ha sprungit ut på plan bland alla traktorer och sånt. Så vi har tagit det lugnt idag. Kan ju inget annat och ork inget annat heller. Kan inte förstå att jag e så trött hela tiden. Nu har jag o lillebror sovit i 2h men jag e helt slut för det. Nu sku nog minsta lillebror kunna komma ut så jag får min energi tibaka. Men detta är väl lugnet före stormen. Ha det bra ute i kylan. Vantar och mössan på annars blir man sjuk om man går ut.

4 kommentarer:

Maria sa...

Det var en ny sport för mig, jättespännande (för sonen alltså) men skönt att du slapp vara med. Lova att du hör av dig genast när minsta lillebror kommer!

Anna sa...

Dom kom hem efter 7h!! Fick ringa och säga att nu räcker det. Jo lär nog meddela när lilla lillebror kommer.

Maria sa...

Jag pratade med T här hemma om den sporten, han hade sett den på TV och pratade entusiastiskt om hur roligt det var att se. Vad är det med män och traktorer som man inte förstår?!

Anna sa...

Ja säg det och att man som så liten redan tycker att det är så spännande och orkar sitta så länge där.