lördag 20 juni 2009

Hjälp

Kan nån hjälpa mej nu. Vad ska man fördriva tiden med? Orkar inget, ont överallt, tung, har tappat tron på att han nånsin kommer ut...Visste inte att det tar på ens humör så här mycket. Jag brukar aldrig vara deppig mer än en timma eller så men nu känns det som att man aldrig kommer att bli på bättre humör. Nå gnälla här nu sen då de nu int e någo värre men det kanske hjälper lite att skriva av sej. Och så lär man sej någo igen. Tålamod tålamod. det är inte min starka sida.

2 kommentarer:

Maria sa...

Åh vad tålamodsprövande! Jag satt de sista dagarna innan Viktor kom o spelade nån löjlig patiens på datorn, om och om och om igen. Men kan ju inte göra nåt utan bara vänta. Jag lider med dig :)

Anonym sa...

Jaha, va ska man säga? Ja ha ju inte vari i samma situation...hrm..men ja hade ju så leidon efter min operation då man inte ville/kunde göra nåt annatän vänta o vänta att magen sku bli bättre....ganska hopplöst... ska du börja lösa sudoku? Se på filmer, du som annors inte hinner? Kämppa på syster!!!!