torsdag 18 juni 2009

Jag e kvar i ett paket

Här går man som förut. Inget ont nånstans, sovit som en stock inga som helst problem så man börjar undra att kanske man blev såhär nu...Var till rådgivningen idag och allt bra. Fick ny tid till nästa fredag 8.30!! Jag sa att jag tar den för tänkte som så att då måste han ju ha kommit att jag slipper stiga så tidigt upp. Idag var det bara jag o R som var till rådgivningen, vi satte P med M och åka lastbil. Han åka med ett par timmar och var hur nöjd som helst. Vi hann och handla oxå o folk är ju tokiga i butiken. Jessus ändå, fullt med folk och handlar som om butikerna skulle ha stängt i flera veckor.

2 kommentarer:

Maria sa...

Viktor kom 10 dagar efter beräknat datum o på kvällen innan han föddes hade jag så leidon så jag grät o sa åt Thomas att det aldrig kommer att bli nån unge. Men det blev det ju!

Anna sa...

Ja leidon d har man...Hoppas nu bara att man får sova hela natten nu bara. Vill int åka in på natten, allt e myki värre då. Båda pojkarna har börjat sin resa ut vid midnatt.