lördag 6 mars 2010

6.3.2002


Idag fyller vår Senna 8år!! Tänk att hon är med oss ännu, det trodde jag inte i höstas. Nu vet inte vår veterinär vad det är för fel med Senna så jag har funderat o funderat. Och kom fram till att det måste vara maten. Så nu har hon varit utan soija,vetemjöl och ägg. Inga konstgjorda smakämnen,inget tillsatt socker och nu är hon i ganska bra skick. Inga överraskningar på morgonen då man kommer ner. Hon håller sej tills hon slipper ut så nu hoppas vi på det bästa. Och firar med ett gott ben o ser fram emot sommaren och att få simma för det gillar hon om det blir för hett.

1 kommentar:

Kamomilla sa...

Nu har jag ingen aning om vad allt ni prövat och vad som passar, men har ni prövat BARF?

Jag har ingen aning om det är bra, men har hört många säga att det hjälpt mot diverse olika problem.. Kolla här:

http://www.barffi.net/index.php?page=barf

Vår svante är av en känslig allergisk ras så vi har varit noga noga med maten. Han äter bara hemlagad "Yrjölänpuuro" och
torrfoder med ris o kyckling (som inte är så allergena) och inget annat.

Tack för din häslning hos mig! Kul att du kikar in!