måndag 22 mars 2010

En hälsosam dag för många

Igår for jag iväg med min moster på teater. Bara resan gick på 3h ena vägen. Gissa vem som sovd nästan hela vägen? Sen så insåg jag hur bra man har det då man är ganska ung o frisk ännu. Större delen av resenärerna var äldre än jag och många hörde dåligt och det är faktiskt jobbit då folk int hör. Man måste tala högt och tydligt och då blir det lite krångligt. Korta meningar för man ork ju inte rabbla en lång historia många gånger. Nå sen här hemma så var det full rulle hela dagen medan jag vila mej på resan. 2an hade kissat i soffan(han är nästan torr men man måste påminna honom om att gå på pottan, de glömde kanske pappa) Sen hade det farit en använd baby blöja med in i bykmaskinen(??) Så det hade sett ganska "hurja" ut då han hade öppnat bykmaskinen och sku hänga byket. Kan tänka mej vad han tänkte. Men annars inga större problem men maken for direkt o sova då jag kom hem, e såååå trött sa han.

Inga kommentarer: