onsdag 17 mars 2010

Hemma igen

Så var vi hemma igen. Och det gick faktiskt jätte bra. Alla var på bra humör. Hade ju en kompis med ,hon har oxå tre barn i så gott som samma ålder som mina så vi var två vuxna o 6st barn men det gick bra. Men har inte sett nån annan på båten, ända jag såg efter var: var e ettan, var e tvån och var e trean. haha. Men vi hade bra sällskap på båten. Pensionärer hela båten full och dom tycker ju om små barn så vi hade tur. Sen gjorde ju hytten som var stor det hela mycket lättare. Så efter det här lär jag inte ta en liten hytt mer förrän barnen är större. Ville Viking såg vi oxå med honom gillade inte tvån. Han blev rädd. Och moster var ju med på båten o hjälpte lite till hon oxå då hon hann. Nu ska jag ta en kopp kaffe till och sen börja packa upp.

1 kommentar:

Mammatillfem sa...

Hej
roligt på båtarna..
vi brukar åka med Viking L med,C..och Birka..trevligt

Ska försöka åka snart,senast var 29 dec så börjar bli dags..åkte med Cinderella då med minste sonen och min unga dotter,och sambon,min..

bloggar med på blogspot
heter Mammatillfem
och min dotter bloggar med där..hon har två barn

hittade in här
så ville skriva hej