onsdag 19 november 2008

Ljus

Nu har jag inte hunnit skriva här på några dagar för har bara haft ljus och ljus på hjärnan min. Jo Cias party gick bra tycker jag och alla var på gott humör och det var en riktigt trevlig kväll och just har jag fått iväg Cias beställning. Det här med ljus så gör en nog på gott humör, det sänker säkert blodtrycket tror jag. Att sätta sej ner och titta på ett ljus som brinner vackert måste vara mera effektivt än medicin. Ja så tror jag iallafall. Eller vad tycker Marica Karlsson?? Hon är alltid in och läser min blogg men kommenterar aldrig!! God natt för idag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du Anna tack för en mycket trevlig kväll med ett "lysande"(lite fiffig här)framförande av dej om ljusen och de saker katalogen innehöll och allt det fina du hade med dej att visa upp...det var detta som behövdes i höstmörkret...i Januari tar vi repris...hihi...

Anonym sa...

Här kommer en kommentar då...=)Ljusena är nog så fina bara man orkar tända dem, jag är lite lat jag vet. Gå in på www.foreverliving.se/fi/koti och läs om dom där aloe vera-produkterna jag pratade om. Vi hörs