lördag 11 april 2009

Fest

Igår var vi på invigningsfest av ett nytt vardagsrum. Det var skoj, med mat och dryck och allt. Dom tyckte synd om mej som satt där nykter men måste säga att det är inte alls så dumt. Man minns mest och får höra en massa som dom kanske inte alltid har mening ens att berätta men med några glas vin så kommer det ut. Så jag hade en riktigt rolig kväll. Men mindre rolig natt så på moron ringde jag hvc och jag o P var dit som jag gissade att vi skulle hamna och han hade öroninflammation så det blev antibiotika. Men kanske vi sover bättre nu inatt. R har rest iväg med mommo och moffa till stugan så han kommer på måndag tibaka. Ganska tyst nu i huset idag. Solat på terassen, ca 15min, våga inte mer. Bränner mej så lätt. Men vad skönt när våren kommit. Man blir på gott humör!!

Inga kommentarer: