onsdag 8 april 2009

Påskhandla

Imorgon är det dags att göra veckans matinköp. Tänker vara i butiken med alla pensionärer. Alltså tidigt. Tänkte att kanske det ändå är mindre folk på morgonen i butiken. Pojkarna är flunssiga, R sa att han är riktigt styv i huvudet. Så kan man känna sej då man är flunssig. P hade rätt så hög feber så det blir väl läkare på påsken, vi brukar ju vara på hvc på helgdagarna. Vi var ju där på juldagen oxå om jag inte minns fel. Man skriver lätt fel på denna lilla dator och måste säga att jag har svårt att se vad jag skriver. Glasögon sa nån som jag är gift med att jag borda skaffa men inte iss jag det riktigt ännu. Godnatt.

2 kommentarer:

Sonja sa...

Att handla tillika med pensionärer är inte så dumt, du hinner köra om dom flera gånger i butiken medan dom funderar :)

Anna sa...

haha, de va bra. måst komma ihåg det.