torsdag 30 april 2009

Sista dagen jobb igår

Har varit lite ett och annat här en par dagar så har inte hunnit skriva. Sista dagen jobb igår. Det känns bra, har gjort mitt nu när mammaledigheten börjar. Har fått ha en skön morgon som jag inte har haft på snart 5år. Ensam vaknade jag i huset halv nio imorse!!!! Pojkarna har sovit hos mommo och M hade farit på jobb. Men den här morgonen var jag faktiskt värd eftersom min arbetsdag igår började fem på morgonen och slutade halv elva på kvällen. Hoppas att dom har sovit bra hos mommo. Vad skulle jag göra utan min mamma?? Ibland vara i "pisse" som man säger här. Haha

3 kommentarer:

Unknown sa...

De kan man kalla arbetsdag! Men nu kan du ju njuta. Jag har också haft sovmorgon, men de är ju inte så sällsynt som dina=) Är på sjukledigt, fick kokhett vatten på fingrarna när jag laga mjöd. Så nu har jag tre fingrar i paket. Vi ses

sonja sa...

Har ju riktigt funderat är du inte synts här på nån dag.Men gissa på mycket jobb.
Glad Valborg till dej och familjen!

sonja sa...

( ett N blev borta i förra inlägget)